dinsdag 28 augustus 2007

bijna 3

Ik geniet zo ontzettend van Gijs momenteel. Met hem een hele dag alleen op dinsdag is echt een genoegen. Deze fase heb ik met Elise minder actief 'beleefd' denk ik omdat Gijs toen nog een baby was. Maar met hem ben ik dinsdags lekker op pad en hij geniet zo ervan, en ik weer van hem. Hij kwebbelt aan één stuk door, hij lult je werkelijk helemaal de oren van je kop en als-ie niet praat, zingt-ie. Zo schattig. Er komen de meest spannende woorden en zinnen uit, hij kan ook steeds beter praten, maar nog altijd met de komische 'K' die soms een t en soms een g wordt. En dan komt er weer zo'n minimannetje door de kamer aanrennen: 'Ich gaat nog even één haptje van mijn boterham eten', hij gaat graag fietsen, graag met de auto, graag naar de winkel, graag naar de markt, graag op pad en is evengraag thuis uren aan het spelen met zijn wagenpark. En nu is-ie MOE, zijn grote zus speelt met een vriendinnetje en Gijs hangt wat en valt bijna om. De schat.

Geen opmerkingen: