zaterdag 20 oktober 2007

er is geen betere

In vervolg op de sterfscène hebben we er geen gras over laten groeien en vanochtend al een nieuwe wasmachine gekocht. Een Miele. Over een week wordt hij geleverd. Ik heb me laten voorlichten over de verschillen tussen de vele modellen (over de verschillen tussen merken hoefde ik geen voorlichting, het was me volstrekt duidelijk waarom we een Miele wilden.) Eigenlijk merkwaardig aangezien ik maar zo'n 10% van de wassen in dit huishouden draai, als vervangend ministerie van Waszaken. Ik ben meer de staatssecretaris als het om was gaat.
Meer toeren dan het eerste model leek me totaal onnodig, veel is al veel en meer niet nuttig. Net als met stofzuigerwatten. Boven een bepaald wattage is het allemaal veel en maakt het geen moer meer uit. En kekke eigenschappen zoals een LED lampje in de trommel vond ik al helemaal oninteressant. Een basic Miele dus. Nog 7 dagen.

Geen opmerkingen: