maandag 1 oktober 2007

n-nummer

Weer een nieuw N-nummer op de lijst toegevoegd. Het was een rampdag vanuit het oogpunt van woon-werk verkeer. Heen viel nogal mee, maar door de chaos op het Capgemini terrein kostte dat toch nog veel tijd. Terug was een drama. Ik wist al dat de A2 geen optie was. Met ruim 36 kilometer file op mijn traject besloot ook routemiep dat ik wat anders moest proberen. Zij wilde dat ik de A27 zou nemen. Wist zij veel dat daar inmiddels ook alweer 27 kilometer stond. Dus ik besloot geheel op eigen houtje dat de A12-A50 weliswaar belachelijk óm maar in dit geval toch gunstig zou zijn. Zo gezegd, zo gedaan.

Nog pas een paar kilometer op de A12 bleek ook daar de traagheid al toegeslagen te hebben. Maar routemiep wist nog wel een leuke omweg - en die heb ik wel genomen. En dan rijd je ineens door de prachtige dorpen op de Utrechtse heuvelrug. Amerongen. Rhenen. Zo mooi, zelfs in de regen en avondschemer. Een heel klein beetje genieten, zelfs met nog een stukje file voor de Waalbrug in het verschiet.

Geen opmerkingen: