woensdag 9 januari 2008

smakelijk

Vroeg vanochtend kon ik nog net even een stukje Volkskrant meepikken. In deze election times mag ik graag meeleven met de Ustated Knights. Maar de voorpagina was vele malen smakelijker dan alleen het kopje dat Hilary ditmaal meer kont schopte dan Barack. Het openingsbericht alleen al: VU opent kliniek voor vage klachten. Type 'dokter ik voel me zo ik weet niet de laatste tijd.' Wauw. Dat kan ook echt alleen in een land waar iedereen drinkbaar kraanwater en teveel filetijd heeft. Ze wilden het niet teveel onder de aandacht brengen (hm, tja, in het openingsartikel van de VK val je niet op?). En daaronder, afgezien van de bizarre niet-Ikea-file-op-Ikea-afrit-aanslag-foto, stond een prachtig stukje proza over Sarkozy. Werkelijk aangenaam om te lezen en té mooi voor de papierbak.

Geen opmerkingen: