zondag 16 december 2007

eventful

Wat was gisteren een heerlijk rustige thuisdag. Zo rustig dat ik niet eens zin had om te bloggen. We hebben een kerstboom gekocht, en een film gekeken met de kinderen, en heerlijk gegeten. Een ideale weekenddag. Vroeg naar bed, dat wel, want ik wist dat ik vanochtend om 5.15 weg moest rijden.

Opstaan en vertrekken ging allemaal smoothly, voorbereid and all. Hoewel ik nog even flink moest krabben, want het was -4. Maar de weg naar Hoofddorp was kalm - tot ik bij Vinkeveen was, in de linkerbaan met 130 reed en voor mijn neus ineens koplampen zag opdoemen waarvan ik dacht 'Heej!? Die rijden aan de verkeerde kant van de vangrail?'

Een spookrijder: nooit eerder gezien op de snelweg, maar je schrikt je de pleuris. 112 gebeld en gemeld bij de KLPD. Ze wisten er al van - logisch, want die drie man en een paardenkop op dat traject pakten natuurlijk simultaan hun mobieletjes. Vanaf daar geen bijzonderheden meer.

Geen opmerkingen: