zaterdag 12 februari 2011

oud

"Ik ga toch maar geen Valentijnskaart sturen aan C.," zegt Elise, "ik vind het een beetje spannend omdat het de eerste keer is."
Ik zeg dat ik dat de eerste keer ook Best Spannend vond.
"Dat was dan een kaart aan papa he?" zegt Elise.
"Nee schat, ook voor papa waren er wel mensen die ik een Valentijnskaart stuurde. Ik kwam papa pas tegen toen ik 19 was hè."
"Oh! Toen mocht je dus al autorijden!"
"Klopt, maar dat deed ik toen nog niet."
"Hoezo, waren er toen nog geen auto's?"

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wel leuk dat jij denkt dat er geen auto's waren, Elise.
Gelukkig zijn die er toch al wat langer.
Maar het sturen van Valentijnskaarten is niet zo lang "in de mode".
Hoeft ook niet hoor!!
oma

WD zei

Zeg maar tegen Elise dat ze die kaart aan C. toch maar moet sturen. Ook al vindt opa Valentijnsdag en alles daaromheen een stuitende commerciële kermis, een lief kaartje kan nooit kwaad.
WD