donderdag 23 augustus 2007

opruimen

Net als in het tastbare leven moet er ook in de digitale wereld af en toe worden opgeruimd. De laatste tijd is mijn bookmarkfile dringend aan verversing toe. Ik twijfel nog of ik wel een ouderwets 'lokaal' bestand wil, misschien moet ik me maar eens aan een del.icio.us accountje wagen. Maar het struinen in de stoffige oude archieven levert wel grappige dingen op. Sommige links bestaan al láng niet meer. Sommige zaken zijn zo duidelijk 'van vroeger' dat het bijna lachwekkend is. Heb ik die file al zó lang? Er zitten dingen bij nog van vóór Elises geboorte!? En het overgrote deel... tja, dat zit toch weer in het bakje momenteel-niet-in-gebruik maar-je-weet-maar-nooit-wanneer-je-t-nog-eens-nodig-hebt. Misschien moet ik dat eens per ongeluk expres 'kwijtraken'. Ach. Ik zet 't wel op een schijfje.

Geen opmerkingen: